logo_left
O nástečka Obchodní podmínkytečka Košíktečka Kontaktytečka telefon     602 549 830
logo
košík

NÁKUPNÍ KOŠÍK
  0 Kč
odrážka8 tajemství úspěchu
odrážkaThe Power - Tajemství (The Secret)
odrážkaBohatý táta chudý táta
odrážka7 Návyků skutečně efektivních lidí
odrážkaV otázkách jsou odpovědi - nové vydání
odrážkaJAK DOSÁHNOUT SVÉHO v čemkoli
odrážkaZápisník MOLESKINE - Čtenářský deník
odrážkaTajemství: Kniha vděčnosti
HLEDÁNÍ
KATEGORIE
AUTOŘI
 Stephen R. Covey
 Joe Vitale
 Robert T. Kiyosaki
 Andrew Matthews
 Robin S. Sharma
 Miguell Ruiz
 Ruediger Schache
 Louise L. Hay
 Esther a Jerry Hicks
 James Redfield
 Gary Chapman
 Zig Ziglar
 Rhonda Byrne
 John C. Maxwell
 Dale Carnegie
 Wayne W. Dyer
 Allan a Barbara Peas
 Tony Buzan
 Rüdiger Dahlke
 Og Mandino
 Brian Tracy
 Napoleon Hill
 Neale Donald Walsch
 Osho
 Dan Millman
 Jack Canfield
NEWSLETTER
SLEVOVÝ KUPÓN
Chcete získat slevový kupón?
Jméno:
Příjmení:
E-mail:

NACHÁZÍTE SE:Můj ÚspěchodrážkaJak stvořit pecku na trhu

produkt

Jak stvořit pecku na trhu

Jonah Berger


Vydavatel: Jota
ISBN: 978-80-7462-331-8

Cena: 248 Kč



Jak stvořit pecku na trhu

POPIS:

Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou?

Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň.
 
Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend.
 
V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou.

logo_right