logo_left
O nástečka Obchodní podmínkytečka Košíktečka Kontaktytečka telefon     602 549 830
logo
košík

NÁKUPNÍ KOŠÍK
  0 Kč
odrážka8 tajemství úspěchu
odrážkaMoc - The Power
odrážkaŠkola úspěchu
odrážka7 Návyků skutečně efektivních lidí
odrážkaV otázkách jsou odpovědi - nové vydání
odrážkaJAK DOSÁHNOUT SVÉHO v čemkoli
odrážkaZápisník MOLESKINE - Čtenářský deník
odrážkaTajemství: Kniha vděčnosti
HLEDÁNÍ
KATEGORIE
AUTOŘI
 Stephen R. Covey
 Joe Vitale
 Robert T. Kiyosaki
 Andrew Matthews
 Robin S. Sharma
 Miguell Ruiz
 Ruediger Schache
 Louise L. Hay
 Esther a Jerry Hicks
 James Redfield
 Gary Chapman
 Zig Ziglar
 Rhonda Byrne
 John C. Maxwell
 Dale Carnegie
 Wayne W. Dyer
 Allan a Barbara Peas
 Tony Buzan
 Rüdiger Dahlke
 Og Mandino
 Brian Tracy
 Napoleon Hill
 Neale Donald Walsch
 Osho
 Dan Millman
 Jack Canfield
NEWSLETTER
SLEVOVÝ KUPÓN
Chcete získat slevový kupón?
Jméno:
Příjmení:
E-mail:

NACHÁZÍTE SE:Můj ÚspěchodrážkaWeb ostrý jako břitva

produkt

Web ostrý jako břitva

Jan Řezáč


Vydavatel: House of Řezáč
ISBN: 978-80-270-0644-1

Cena: 695 Kč



Web ostrý jako břitva

POPIS:

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu.

Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“

Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby

I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu.

Tedy „netuší, že netuší, že netuší“.Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí.Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč.

Webdesigneři

Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera.

Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo

See-Think-Do framework.

Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu.

Zadavatelé projektů

Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky.

Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera.

Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila.

Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled.

Řekli o knize: „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“

Marek Prokop konzultant „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“

logo_right