logo_left
O nástečka Obchodní podmínkytečka Košíktečka Kontaktytečka telefon     602 549 830
logo
košík

NÁKUPNÍ KOŠÍK
  0 Kč
odrážka8 tajemství úspěchu
odrážkaThe Power - Tajemství (The Secret)
odrážkaBohatý táta chudý táta
odrážka7 Návyků skutečně efektivních lidí
odrážkaV otázkách jsou odpovědi - nové vydání
odrážkaJAK DOSÁHNOUT SVÉHO v čemkoli
odrážkaZápisník MOLESKINE - Čtenářský deník
odrážkaTajemství: Kniha vděčnosti
HLEDÁNÍ
KATEGORIE
AUTOŘI
 Stephen R. Covey
 Joe Vitale
 Robert T. Kiyosaki
 Andrew Matthews
 Robin S. Sharma
 Miguell Ruiz
 Ruediger Schache
 Louise L. Hay
 Esther a Jerry Hicks
 James Redfield
 Gary Chapman
 Zig Ziglar
 Rhonda Byrne
 John C. Maxwell
 Dale Carnegie
 Wayne W. Dyer
 Allan a Barbara Peas
 Tony Buzan
 Rüdiger Dahlke
 Og Mandino
 Brian Tracy
 Napoleon Hill
 Neale Donald Walsch
 Osho
 Dan Millman
 Jack Canfield
NEWSLETTER
SLEVOVÝ KUPÓN
Chcete získat slevový kupón?
Jméno:
Příjmení:
E-mail:

NACHÁZÍTE SE:Můj ÚspěchodrážkaZodpovědná firma - Jak podnikat, aby to bylo prospěšné nejenom vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě

produkt

Zodpovědná firma - Jak podnikat, aby to bylo prospěšné nejenom vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě

Yvon Chouinard & Vincent Stanley


Vydavatel: peoplecomm
ISBN: 978-80-8791-712-1


Zodpovědná firma - Jak podnikat, aby to bylo prospěšné nejenom vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě

POPIS:

Tomáš Lindner z časopisu Respekt o knize napsal: "Že prý není možné zbohatnout a současně zůstat věrný svým ideálům. Zakladatel outdoorové firmy Patagonia dokazuje, že to je lež a jednoduchá výmluva. V krátké a čtivé knize Yvon Chouinard vypráví, jak vybudoval obdivovaný koncern s 1 500 zaměstnanci a současně zůstal nespoutaným horolezcem, surferem a ekologem. Těžko najít lepší zdroj praktických rad pro zvídavé a začínající podnikatele, kteří chtějí dosáhnout něčeho podobného." Přemysl Filip, ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu a dlouholetý CSR manažer nadnárodních korporací dodává: „Srozumitelný jazyk, strukturovanost, více faktů než emocí, praktické příklady, to jsou zřejmé klady této knížky. ,Nákupní seznam‘ na závěr, identifikující, na co nezapomenout a kde lze něco podniknout, je milým bonusem, který nebývá v kraji zvykem.“

 

Knihu si můžete koupit i ve zvýhodněném balíčku třech knih věnujícím se tématu nového podnikání: Nová firma.


V knize se dozvíte

  • Autoři na praktických příkladech z Patagonie vysvětlují, co je zodpovědnost firmy
  • Proč by toto téma mělo a mohlo zajímat všechny lidi
  • Co je trojí zodpovědnost ("triple bottom line")
  • Jak vybalancovat zájmy všech zúčastněných: vlastníků, zaměstnanců, zákazníků, komunity i planety
  • Co je to skutečná recyklace?
  • Součástí knihy jsou i checklisty, podle kterých můžete přebudovat firmu
  • Jak funguje "Footprint chronicles"
  • Další nadčasové souvislosti
logo_right